pátek 19. července 2024

🌼Pořád letní teploty ...

... to se kytkám líbí.
 Mečíky si libují, zatím jenom fialové.
 Všech pět Durmanů má na květ,
jeden růžový už kvete.
Motýli u nás mají ráj.
Hlavně milují Echinaceu, ta je jich pořád plná.
Dokonce se vejdou na jednu kytku tři a vůbec si nehádají.
Babočka admirál pořád zavírá křídla, 
 napráskám spoustu fotek, než se mi podaří fotka s otevřenými křídly.
Hurááá, jedna z padesáti, konečně jsem se trefila. 
Babočka paví oko, se fotit nechce, neotevře a neotevře křídla.
Ráno jsem si ji všimla jak spí na listu.
Dovolila jsem si ji probudit.
Vůbec se nezlobila pózovala mi a pózovala,
asi mi vracela ten předešlý den.
Vedle spal Čmelák polní.
Kousek dál na listu odfukoval mladý, malinký Čmelák zemní.
Tihle jsou moji miláčci, jasně, že proto, že mají kožušek.
Ale zpět do slunečného dne.
Bělásek mi tentokrát taky poseděl, neměl na spěch.
Babočka kopřivová ani nevnímala, 
že ji fotím, tak byla zabraná mlsání.
Okáč prosíčkový je tu denním hostem.
Okáč luční, mě chtěl zmást, ale nedala jsem se.
Tito už jsou pěkně jetí, asi měli divoký život.
Ten jeden se mi dokonce vysmíval ...
Včelky jsou s motýly kamarádky.
U nás hmyz nestrádá, má pořád prostřeno.
Príma páteční den
a moc děkuju, že jste se přišli podívat.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

6 komentářů:

  1. To je nádhera Libuško,jako v ráji,měj se hezky a užívej léta..🌺🌼

    OdpovědětVymazat
  2. Botanická zahrada i s popisky a příběhy, to mám ráda. Dnes to byl u vás samý květ. Děkuji, přeji co nejvíc barev a vůní na vaší zahradě :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško,tvoje zahrada nemá chybu moc se mi líbí vsude tolik kyticek.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.