čtvrtek 26. září 2024

🍁🍂Včera ...

... byl opět krásný, teplý slunečný den.
Ráno byla rosa ...
    Květy pokojového Ibišku byly krásně orosené.
Nestačím se divit, jak se kytky v květináčích rychle vzpamatovaly 
a dělají, co můžou, aby ještě zdobily.
Begonie byla taková chciplinka a nakonec ještě vykvetla.
Olověnec taky vypadal, že si dá pro letošek pohov, 
ale kdepak pořád kvete.
Fuchsie sice moc květů nemají, ale jsou pořád hezké.
Myslela jsem si, že Durmany už dál nepokvetou,
ale omyl, mají další pupeny a jedou dál.
Už jim asi došla barva, nejsou růžové, ale bílé.
Dokonce i ten veliký Durman, co se za povodní válel věčně na zemi 
a vítr mu orval všechny rozkvetlé trumpety,
má nasazené nové pupeny.
Staré Vřesy, co jsem kdysi na jaře z truhlíku nasadila k plotu,
kvetou letos krásně.
Děkuju všem za váš čas, 
co jste strávili u mě na blogu
a přeju pohodový den.
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

5 komentářů:

  1. Libuško, moc krásná procházka zahradou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško,moc hezké fotky, pomalu měním letní truhlíky za podzimní nějak rychle to uteklo.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Mně letos vřesy , které jsem kdysi dala z truhlíku do záhonu a spíš živořily, letos taky krásně kvetou. Až se tomu divím. Nic jsem pro to neudělala, příroda to prostě zařídila.
    Pěkný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Mírný podzim květinám slouží. Líbí se mi to :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, ty jsi zahradní kouzelnice, to je opravdu nádhera, jak si příroda dokáže poradit. Všechno v plném květu, to je odměna za tvoji péči 😉🍀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.