pátek 27. září 2024

🍂Včerejší den ...

... už nebyl tak krásný jako středeční.
Ráno byla dlouho tma, sluníčko se nemohlo vyhrabat z mraků
 i když se hodně snažilo.
Vyprala jsem prádlo počasí sice nebylo ideální,
 ale měla jsem teď denně návštěvu, tak nebyl čas.
Pověsila jsem prádlo na sušák na balkon, tam uschne i bez sluníčka,
hodně tam fouká.
Jak jsem věšela prádlo, pořád jsem slyšela nějaké zvuky ...
Naproti na sloupu od telefonního kabelu řádil zase Strakapoud.
Už tam úřaduje několik let, sloup podle toho tak vypadá ...
Strakapoud má pěkně dlouhý jazyk omotaný kolem lebky,
 třeba vás to bude zajímat.
No nic, prádlo mám pověšené a jdeme na zahradu.
Na práci v zahrádce počasí jak dělané.
Afrikány vypadají ještě z dálky slušně.
Vystříhala jsem odkvetené třapatky,
vytrhala Cínie, které už nebyly hezké ...
Sám voják v poli ...
Semínka z Balzamín mám už posbíraná.
Zahrádka hodně prohlédla,
 vystříhala jsem toho víc, než jsem měla včera v plánu.
Dokonce i párkrát na chvilku vykouklo sluníčko.
Pod sousedovým plotem nám roste Svída, nikdo ji nesadil.
Každý rok ji úplně ostříhám.
Pepan to rovnou pošrotil.
Posbírala jsem semínka Řeřichy.
Libavka, kytka kterou si kupuju na podzim do truhlíku.
Na jaře, když přežije zimu, si ji vysadím do zahrádky.
Daří se ji, už i kuličky zčervenaly.
Príma páteční den
a všem moc děkuju za vaši návštěvu,
vážím si ji.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

1 komentář:

  1. Taky to už takhle na zahrádce probírám. Afrikány z dálky vypadají jakž-takž, ale z blízka to už žádná sláva není. Třapatky už jsem ostříhala úplně- nebyly k světu.
    Teď tady u nás svítí slunce, ale před chvílí bylo nebe do šeda. Tak uvidíme jaký že to bude dneska den.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.