pátek 18. října 2024

🍂🍄🍁Jak už jsem ...

... včera psala, čekal mě úklid záhonku pod okny.
Bylo to tam zanedbané, málo na tu stranu chodím
 a pak se divím, jak to tam vypadá.
V noci před tím sice pršelo a bylo i odpoledne hodně mokro,
ale pustila jsem se přece do práce.
Ostříhala jsem pivoňky, vyplela 
a přikryla na zimu tím ostříhaným, jako každý rok.
Vytrhala jsem Cinie, tam se jim líbilo,
měly tlusté stopky, dalo mi fušku je dostat ze země.
Posekla jsem trávu a vyplela ostružiny.
Chvíli svítilo sluníčko, pak se schovalo za mraky a furt tak dokola. 
Obloha byla na každé světové straně jiná.
Na severu černo ...
... na východě se modrá obloha dobývala z černoty.
Černota se stěhovala dál na východ na Slovensko.
Na jihu bylo modro ...
Na západní straně, kde jsem pracovala,
 byla obloha taky modrá sem tam mrak.
Prostě na obloze bylo z čeho si vybrat.
Pepan louskal ve dvorku ořechy.
Udělal si príma zlepšovák. Na vychytávky on je kabrňák.
Kožušci mi zase nepomáhali, 
spali doma v teple, vůbec se jim nedivím. 
Šla jsem za nimi a ještě se trošku pokochala z okna,
měla jsem dobrý pocit, že jsem další svůj plán splnila. 
Pohodový páteční den
a všem vám moc děkuju, 
že jste vydrželi až do konce článku.
🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂

2 komentáře:

  1. Libuško, to po tvé práci prokouklo. Já mám na louskání ořechů taky zlepšovák, s ním jsem vylouskala metráky ořechů. Ale teď zahálí - nemám ořechy a zde by se po louskání těžko uklízelo. Navíc - letos ořešáky pomrzly.
    Až se zima zeptá - ty máš hotovo :-))) Hezký klidný pátek přeji :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zima může přijít,máš uklizeno a radost z vykonané práce..🍁🍂

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.