čtvrtek 17. října 2024

🍂🍁🍄Tak jsem se do toho ...

... pustila.
No přece do dalšího uklízení kytek.
Velký Durman dostal nový zimní sestřih.
Na jaře z něj zůstane jenom tem nejtlustší díl.
To je jediné, co jsem v tom zápalu práce vyfotila.
Byly toho hromady, co skončily na kompostu.
Stříhala jsem a stříhala
i tem malý Durman přišel během chvilky o svoje trumpety ...
Zůstalo jenom prázdné verandové okno, 
které čekalo na umytí.
Opět jsem chodila po schodech celé dopoledne ...
Nahoru a dolů, ale už je skoro všechno schované,
velké květináče jsou ve sklepě, ty tam odnesl Pepan.
Akorát mám ještě na dvou oknech muškáty, ty jsou pořád krásné ...
... a u vchodu truhlík taky s muškáty.
Druhý den jsem umyla verandové okno,
nejdříve zvenku a dala jsem na něj vysazené podzimní truhlíky.
Po obědě jsem ho umyla zevnitř ...
Bětka mě furt kontrolovala kibicovala mi do toho.
Vyprala jsem ve verandě  záclony,
teď to tam krásně voní.
Máme už nachystané slunečnice pro ptáčky,
těším se až bude zase plná budka
 a budou se tam hašteřit o semínka.
Pak jsem se venku trochu pokochala 
a šla zmrzlá domů, žádné velké teplo venku nebylo.
Ještě mě toho čeká hodně na zahradě.
Každý den udělám, co jsem si naplánovala, teda jestli mi do toho nezaprší, 
a pak z toho mám príma pocit, že jsem to splnila.
Další den mě čekal tento díl zahrady ...
Pohodový čtvrteční den
a děkuju, že jste se zastavili u mě na blogu, 
vážím si vaši návštěvy.
🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂

2 komentáře:

  1. Stálo to za to. Krásně vám to tam prohlídlo. A voní - cítím to až sem ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už mám celkem zazimováno. Jen truhlíky s ledovkami jsou ještě k světu. Teď jsou pěkné dny, tak chci v podstatě vše dokončit.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.