středa 16. října 2024

🍂🍁🍄Ještě ...

... minulý týden byly Hosty celkem zelené.
Najednou nám zezlátly ...
Už jsem je chtěla ostříhat, ale ještě chvíli je nechám.
Poslední růžičky, než je spálí mráz ...
Pod chvojkou nám opět rostou Babky.
Netrháme je necháváme je tak.
Pod smrkem nám vyrostla Bedla, 
rostla divně, poležačky. Odhrnula jsem kopeček a vykoukla na mě.
I když svítí sluníčko, venku je už zima.
Pomalu budeme všechno posezení schovávat.
Pěknou středu
a děkuju všem návštěvám, že jste se přišli mrknout.
🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂🍁🍄🍂

3 komentáře:

  1. Ahoj Libuško,moc hezké fotky,taky už pomalu všechno sklízíme spoléháme na víkend, že nebude pršet,aby se mohlo na zahradě pracovat a pomalu připravit na zimu.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Máte toho na uklízení na zimu hodně. Ale ještě pořád něco venku kvete. Růžičky mi udělaly radost - holky se pořád dobře drží. Máte to dobré - ve všech obdobích máte něco pro oči a pro srdíčko. Přeji hezkou středu a slunce v duši :-))

    OdpovědětVymazat
  3. I teď je zahrada pořád hezká. Těším se, že příští rok u nás snad hosty taky dostanou nějaké důstojnější trvalé místo - zatím přežívají v kbelíku, kam byly odsunuté kvůli výkopu na dlažbu.
    Přeju krásné dny
    Evka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.