sobota 26. října 2024

🍂🍃🍁Pomalu ...

... finišujeme s podzimními pracemi.
Ve čtvrtek jsem přesadila maliny.
Tam kde byly, neměly sluníčko,
zahrada od spodního souseda je hotová džungle a stínila jim.
Pepan k nim hned přestěhoval i oporu
a přivázal je.
Poryla jsem malý záhonek, 
dříve to byla zahrádka mých dětí, když byly malé.
Dávno bych ji zrušila, ale je tak krásná hlína.
Dnes tam sázím takové rostliny, co se mi množí v zahrádce
a taky je tam rebarbora. 
Byla bych ráda, kdyby se rozrostla přes celý záhonek.
Teď jsem na kraj přesadila Kopretiny.
 Borůvky jsou pohnojené, nasypala jsem k nim i rašelinu.
Včera jsem poryla zahrádku, je tam toho kousek,
príma hlína, jde to samo.
Na studni pořád krásně kvete Sanvitálie, 
vděčná kytka, kvete od jara až do mrazu. 
Jeden stvol Floxu nádherně kvete je svěží,
 jakoby ani nebylo konec října.
Konkuruje mu fialová Hvězdnice novobelgická.
             Bazén je zazimovaný.                      Usušené barevné Limonky.
Kvete Ozdobnice čínská.
Řeřichy taky kvetou, dohánějí co zameškaly.
Děkuju, že jste zavítali k nám na zahradu
a přeju klidnou a pohodovou sobotu.
🍂🍃🍁🍂🍃🍁🍂🍃🍁🍂🍃🍁🍂🍃🍁🍂🍃🍁🍂🍃🍁🍂🍃🍁

3 komentáře:

  1. Libuško,na takovou zahrádku radost pohledet.👍

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano už se podzimní práce na zahradě chýlí ke konci. Na řadu přijde hrabání listí. U nás to je celkem v pohodě, ale u syna to zase bude nálož. :-)
    Pěknou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Kvete ti tam toho docela dost. Líbí se mi ten něžně bílý flox. Užijte si pěknou sobotu a muže chválím za přesazené opory k malinám :-)))

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.