pátek 25. října 2024

🍂🍅Krásné ...

... počasí se nám drží, 
je radost dělat na zahradě, jak nezebou ruce.
Už jenom málo chybí, aby rozkvetly Chryzantémy.
Ještě pořád venku krásně uschne prádlo.
Vyryla jsem Jiřiny ...
Sluníčko už svítí na zahrádku krátkou dobu,
stíny se prodlužují.
Ranní mrazík už není žádným překvapením.
Dala jsem do pořádku záhonky u plotu ...
Vyhodila jsem jahody,
už jsou na kompostu.
Jonášek mi  pomáhal.
Cvalíček odpočíval v pergole, 
bylo mu divné, že už není na gauči deka.
Holt, deka už je vypraná, musí se využít hezké počasí na praní.
Už teď se těším, až se tam zase příští rok, po práci, 
natáhnu s časopisem nebo knížkou v ruce.
Dali jsme si  poslední letošní kávu v pergole ...
Přísavník změnil barvu z červené na oranžovou.
Po kávě jsme se pustili do uklizení posezení
a houpačky.
Během hodiny bylo z pergoly opět skladiště.
Zdá se mi to jako před týdnem, 
když jsme na jaře všechno vynášeli ven.
Otrhala jsem poslední rajčata,
Pepan vysypal hlínu z kyblíku na kompost
a já jsem je umyla, aby byly připravené na jaro.
Doma na okně dozrají ...
A už tu byl večer,
zase jeden den je za námi.
Děkuju, že jste se přišli podívat k nám na zahradu,
jak pokračují podzimní práce.
Príma celý den všem,
kdo došel až na konec článku.
🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅🍂🍅

6 komentářů:

  1. Libuško,jsi pracovitá,zahrada dá práci.Já chodím k sestře,také uklízí zahradu,tak občas s něčím pomůžu.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední venkovní práce a podzimní praní - a už můžete čekat, až se jaro zeptá, co jste dělali na podzim. Odpočívejte, zasloužili jste si to :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Vaše zahrada, to je takové pohlazení po duši. A to, jak Vás práce na ní baví a máte to tam ráda. Přeji krásné dny.
    Evka

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi připadá, že to nějak všechno rychle uteklo. Včera byl u nás krásný den. Dnes je nebe lehce do šeda, ale nějaká zima není. Dá se být v pohodě venku. Už mám na zahradě k práci minimum.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško to byl asi vtip s tím natažením v pergole.Hezký podzim přeji vám všem.Alča z Jbc

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.