středa 9. října 2024

🍂🍁Poslední dva ...

... týdny jsme samá návštěva,
 takže jsem toho moc venku neudělala.
Návštěvy to byly milé a všechny ohlášené.
Tak to mám rada, když se na návštěvu můžu připravit.
Teď o víkendu to byla návštěva i s noclehem. 
Přijela exšvagrová Jarka a moje nejlepší kamarádka od dětství Alenka.
Chodily spolu totiž do školy a měly v sobotu ve městě sraz ze školy. 
Jedna je z Velkých Karlovic a druhá z Martina,
takže to domů měly daleko a proto jsem jim oběma nabídla nocleh. 
Bylo to s nimi super, mlely jsme pantem
 a pořád bylo o čem mluvit a na co vzpomínat.
V takové sestavě jsme se neviděly přes 40let. 
To ještě Alenka bydlela vedle nás a Jarka s bráchou u nás nahoře,
byly to krásné časy.
Jinak se s nimi vídám, ale s každou zvlášť,
navštěvujeme se, 
jak s exšvagrovou tak s Alenkou. 
🍂🍂🍂
Pondělní večerní obloha.
Včera ráno jsem dala prádlo do pračky 
a šla vysazovat podzimní truhlíky.
Radost sázet takové krásné rostlinky.
A je hotovo,
Jenom roznést na okna.
Chryzantémy od kamarádky.
Na zahrádce už začínají kvést podzimní kytky.
Loni přezimovaná Balzamína,
doufám, že letošní zimu doma taky zvládne.
Fuchsie jakoby se nechtěly stěhovat domů, kvetou a kvetou ...
Moje nejoblíbenější, její jméno je Márinka.
Vděčné kytky Sanvitálie, kvetou až do mrazu.
Hned jak bude další hezký den,
 ostříhám na zahrádce už všechno.
Prádlo i povlečení po návštěvě mi krásně uschlo už ve dvě hodiny bylo v koši
a já jsem mohla vyrazit s kamarádkou na pozdní oběd.
Pohodový  den
a všem návštěvám děkuju, 
že jste se u nás zastavili na zahradě a pobyli,
vážím si vaši návštěvy.
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

2 komentáře:

  1. Návštěvy mám ráda,ale když jsou nahlášené a mohu se na ně připravit.
    Neuvěřitelné,jak máš pořád krásnou zahrádku.Přemýšlím,zda si mám udělat na okna podzimní truhlíky,ty tvoje se mi moc líbí.Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi tady u vás moc dobře. Opatrujte se Blanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.