čtvrtek 10. října 2024

🍎🍂Včera ...

... jsem hned ráno vyrazila ven uklízet květináče.
Obloha byla šedivá.
Nejdříve jsem odnesla kytky z verandy 
a nechala si na stole jenom dárek od kamarádky.
Evča totiž ženila syna, 
měla vyzdobené venkovní parapety na domě takovou parádou
 a jednu misku mi věnovala.
Jednu kytku z verandy, jsem musela hodně ostříhat,
 aby mi vešla na parapet na kuchyňském okně.
Pak jsem ostříhala a nanosila domu 23 květináčů a dva truhlíky.
Ještě hodně toho venku zůstalo, uklízím to postupně.
Po schodech nahoru jsem šla snad 20x.
Velké květináče mi musí pomoct do sklepa Pepan.
U verandy kytky ještě stále mám.
Na zemi mi zůstaly jenom hromádky, 
jak jsem udělala kytkám zimní sestřih.
Muškáty na oknech jsem taky ještě nechala.
Další květináče čekají na umytí.
Jabloň se rozhodla, že ještě pokvete.
Začalo mrholit, tak jsem šla domů.
Jo jo v pondělí by se to jinak dělalo venku, když svítilo sluníčko, 
ale to jsem celé odpoledne seděla u Černého orla na obědě s kamarádkou
Príma čtvrteční den.
Všem vám děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.