pondělí 14. října 2024

🍺Pro lepší náladu ...

Žena říká manželovi:
"Byl tu Pepa a vzkazuje ti, 
že z chytání ryb nic nebude,
protože se v hospodě maluje.
🍺
Včera jsem se tak ožral,
že když jsem si šel přes parket pro další půldeci,
tak jsem vyhrál taneční soutěž.
🍺
Spiderman to měl ještě dobrý,
kousnul ho pavouk a začal lézt po stěnách ...
mě kousnul komár a od té doby furt nasávám.
🍺
Jsem v sexu úplná divoška!
Zvyšuje se mi tlak, funím, hekám,
polévá mě pot.
A to si teprve sundávám ponožky ...

🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

2 komentáře:

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.