čtvrtek 3. října 2024

🍂Včera ...

... se sluníčko "ke slovu" nedostalo vůbec.
Prošla jsem zahradu.
V pergole jsem očistila Mečíky ...
U kůlny jsou ještě pořád v kyblíkách rajčátka ...
... tak jsem ta zralá otrhala.
Pak mi zazvonil telefon ... volal kurýr.
Vždycky kupuju Vřesy, Drátovce a Libavku
 do podzimních truhlíků u nás v zahradnictví.
Letos jsem poprvé objednala z Polska.
Jsem moc spokojená.
Krásné velké rostlinky, super zabalené ...
... i s poštovným mě vyšly levněji než kdekoliv u nás.
Venku se rozpršelo, tak jsem šla domů.
Kytky si zatím hoví v pergole.
Truhlíky vysadím asi až přísti týden,
to bude snad slušnější počasí a má být i tepleji.
Balzamíny na verandovém okně jsou ještě pořád krásné a kvetou.
Takže podzimní truhlíky ještě počkají,
však budou zdobit až do jara.
Príma čtvrteční den
a všem návštěvám, mého blogu, moc děkuju, 
že jste se k nám přišli podívat.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

1 komentář:

  1. I v tom neklidné počasí je t oheň zahrádka kouzelná. Já alespoň nemusím venkovní podzimní květinovou výzdobu dělat. Tvému domu to bude opět slušet. Hezký den.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.