středa 2. října 2024

🍎Venku ...

... už sice není žádné teplo, 
ale do včerejška nepršelo, svítilo sluníčko 
a když se člověk vezme svetr, bylo docela fajn.
O víkendu se nám honily mraky,
ale sluníčko taky svítilo.
Zrovna ho zakryl mrak.
Zahrádka už je podzimní, sem tam barevná tečka.
I prádlo ještě včera venku uschlo.
Pokračuju v práci na zahradě. 
Přesadila jsem s Pepanovou pomocí Hortenzii.
Dříve byla pod stromem, ale strom už není a sluníčko ji nesvědčilo.
Má nové místo u vřesu a kapradin.
Vřesu se tam daří, tak snad i jí se tam bude líbit.
Hodně kytek už mám schovaných ve sklepě, něco ještě čeká venku. 
Kyblíky od Patizonu a Cuket jsou umyté a budou čekat v kůlně na jaro.
Jeden kyblík s Patizonem jsem přece jenom ještě nechala.
Nečekám, že by ještě vyrostl, ale bylo mi ho líto vyhodit, když se tak snaží.
Poslední, už jenom takové menší jsme měli včera na oběd.
Mandevily se ještě včera ráno vyhřívaly venku na sluníčku ...
Červenou jsem dostala loni a krásně přezimovala.
Za chvíli už na ně sluníčko svítilo přes okno v patře.
Červené se tam přes zimu líbilo, takže doufám, 
že i ty ostatní budou se zimním ubytováním spokojené.
Už brzy musím schovat z pergoly semínka,
 fazole a mečíky na jarní sadbu.
Dnešek už nemá být tak krásný
asi sluníčko nevyjde má i pršet, 
ale nevadí, aspoň si odpočineme od práce venku.
Pohodovou středu
a děkuju, že jste se u mě zastavili na blogu a chvíli pobyli.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

3 komentáře:

  1. Líbí se mi tvoje kyblíkové zahradnictví.

    OdpovědětVymazat
  2. U vás máte květinové království a zjevně je vidět, že jsi zkušená zahradnice. Pořád je to u vás oku lahodící :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Na zahradě je pořád co dělat,ať je jaro.léto,podzim,snad jen v zimě je trochu odpočinek.Ale ta radost a užitek z úrody stojí za to.Měj se hezky...🍏🌞

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.