středa 28. října 2020

Jsem tu zas ...

 Venku už jsme udělali hodně práce,

Máme tu Matyho i ten pomáhá sice moc nevydrží, ale snaží se.

Hold, děcka z paneláku jsou zvyklá na jiný život, ale vidím, že mi pomáhá rád. 

👦

Moje keramická havěť po osprchování a usušení odpočíva ve sklepě.

Posezení je naskládáno v pergole. Člověk se až diví, co tam vejde věcí😊
To všechno jsme skládali za dozoru ... koho asi?
Nemáme to lehké o všem rozhoduje Bětka my musíme poslouchat ...
Takže kočky mají zase své místečko na zimní mejdany. 
Mají tam vlevo svůj vlastní vchod.
Škvírou mezi polykarbonátem už vidím prvního obyvatele ...
No jasně, naš Cvalíček na hromadě podsedáku na mě nakukuje škvírou.
tam je mu teploučko, když ještě hřeje sluníčko.
Takže úklid posezení jsem si vyškrtla ze seznamu a jde se na stříhání kytek ...
Tyto budou dělat parádu, až do mrazu ...
O dalším úklidu zase zítra.
Mějte pohodový a klidný sváteční den.
Děkuju, že jste se přišli podívat,
jsem za to moc ráda😊
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

19 komentářů:

  1. Máš hodné pomocníky, dvounohé i čtyřnohé. Taky už máme něco uklizené, ale něco ještě čeká. Kytky jsem ostříhala v neděli a už mě zbývá jen listopadka, ta zatím vydrží a hezky kvete. Dneska ráno jsem přesadila 2 nové listopadky do truhlíku, jsou ještě malý, tak se tam vešly obě a to chci dát na hrob našim. Jsem zvědavá, jestli vydrží do jara, abych měla taky ještě jinou barvu, než mám, nikdy to nevyjde. Ještě mám sázet vřes, ale ten dám rovnou na místečko, kde ho chci mít. U nás je sice chladno, ale sluníčko už se snaží vykouknout, tak snad bude dneska líp než bylo včera. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, čekám na hezké počasí, snad zítra bude, slibují to.

      Vymazat
  2. To se ti to maká,když máš tak šikovné pomocníky ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Takoví dohlížitelé jsou k nezaplacení. Na nic nezapomneš, připomenou Ti to. :-)
    Taky už máme téměř zazimováno. Včera byl doslova pozdní podzimní den, ale dnes je od rána opravdu ukázkově. Modrá obloha, slunce. Takže odpoledne na hřbitov a malá vycházka.
    Pohodový sváteční den, Libuško!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hlavně Bětka musí být u všeho, bez ní nic neudělám :-)

      Vymazat
  4. Udělali jste kus práce :-) No jo, dozor přece musí být... bez toho by se to určitě nepovedlo, jak má! :-D Vím, o čem mluvím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, však to znáš, jak není dohled nestojí práce za nic :-)

      Vymazat
  5. Jste Libuško připraveni jak se patří. Dnes je u nás pošmourno, nestraš s mrazíky, ještě musí být krásně slunečno. Kytiček by bylo škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárinko, kytičky dostaly deštěma pěkně zabrat, ani mráz nemusel být ...

      Vymazat
  6. Libuško tak hlavní je, že už máš zazimováno. A dokonce i s dozorem. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, teď nás čeká listí a je mokré, tak to nebude ani na sekačku ani na vysavač ...

      Vymazat
  7. Do pergoly se vejde opravdu hodně, koukám, že i ta houpací lavice. Je fajn, že ji máte krytkou. Bětka poradí, pomůže, připomene, přikáže...kontrola musí být. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, tam se naskládá všechno, to se až člověk diví .-)

      Vymazat
  8. Až se zima zeptá .... tak už bude část podzimního úklidu hotová. My už máme také nábytek pod střechou, stejně tak i přenosné kytky. Ještě zbývá nějaká práce, ale zatím nic nehoří.
    Doufám, že dozor byl spokojen 🐈😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, nevím jestli s naší prací byla Bětka spokojená, protože má pořád přísný pohled :-)

      Vymazat
  9. Libuško, my nezazimováváme pergolu. Občas je to úžasné, i v zimě si tam jen tak sednout s čajíkem nebo kávičkou. Fakt je, že na jaře je tam nafoukáno nějaké listí a smetí, ale to přežiju. Máš překrásně růžové všesvatníky nebo listopadky, jsou úchvatné. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, kdyby jsme měli pergolu někde u vchodu, taky by se mi tam líbilo i v změ, ale my ji máme až za domem a to by se mi tam nechtělo s kafem chodit. Tak tam aspoň všechno schováme a je to v suchu :-)

      Vymazat
  10. Vzdávat hold= oslavovat někoho, holt=z německého halt,u nás ve smyslu "tak asi, snad, možná"...

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.