čtvrtek 29. října 2020

Podzimní

Mlha k podzimu patří.

Pokud spadne a je zase slunečný den, tak mi vůbec nevadí.

Nezbytná kontrola.
"No co co, dívám se jestli to na ten česnek poryla dobře!"
Pod smrkem nám zase začaly růst muchomůrky ...
Bětka, jak je zvyklá všechno oťapkávat,
přišla, lup a už byla muchomůrka bez hlavičky😏
Jablíčko na novém stromečku pořád drží a nechce se pustit 🍎
Nakonec se z mlhy vyklubal krásný slunečný den ...
Mějte příjemný den
a děkuju, že jste se zastavili a mrkli k nám na zahradu.
🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

12 komentářů:

  1. A tady leje a leje ☻ Je zataženo.Ulice bez lidí.
    Ty máš zahrádku pořád krásnou.To jablíčko na novém stromku se mi líbí.Syn má samé nové stromky na zahradě.Vždy obdivujeme pár třešínek,nebo tři jablíčka.Ze strany pergoly má hrozno.Dostal ho už letité,tak jsem nevěřila,že se uchytí!!!Rodí každý rok.Nejvíce obsypanou má vždy borůvku.
    Přeji krásný den ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  2. U nás mlha dneska není, v noci trochu pršelo, ale je hodně zataženo, tak bude asi dneska chvílema přeprchat. Mlha je pohádková a je daleko slyšet, je to takový kouzelný, jako ty pohádkové muchomůrky, co jsi vyfotila. Včera jsem byla na chvíli v lese, odnášela jsem do rokliny ostříhané kytky a odskočila jsem si jen na malý kousek na procházku a našla jsem hodně hub, akorát jsou špatně vidět, je už moc listí napadáno a tak bych potřebovala zvětšovací skla na oči. Mám půlku mísy, tak bude zase něco s houbama. Slyším, že prší, klepou mi kapky na parapet u okna, tak nevím co s načatým dnem dneska udělám, měla jsem v plánu něco venku, však já se zaměstnám. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, nevěděla jsem, že je daleko slyšet, když je mlha, zase jsem chytřejší :-)

      Vymazat
  3. Krasne fotky Libby,vse poklizene,kozusci pomahaji,kyticky jeste kvetou a se slunickem,vse hned veselejsi.
    I krasne houby tam mas,ani nemusis do lesa,ze.
    Mej hezky pohodovy den Ahojjjj !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni se sluníčkem je veselo, ale u nás jsem ho už dlouho neviděla, moc mi chybí, potřebuju nabít :-)

      Vymazat
  4. Fotky s krásnou podzimní náladou. 👍🍁
    Kontrola musí být, jinak by česnek příští rok neprospíval. Muchomůrek jsou plné lesy, ale také i hub, které se běžně sbírají. Zpracovávala jsem je včera do půl dvanácté. 😀
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to já houby moc nemusím, ale sním je. Mám ráda tu chuť, ale houba samotná mi vadí. Žampiony už mi nevadí, ty jsou tvrdé. Houbovou polívku mám moc ráda, ale houby dávám bokem :-)

      Vymazat
  5. Také mám ráda mlhu, když pak následuje slunečný den. Bětuška zaručí dobrou sklizeň na příští rok. Ne to zdatná zahradnice. Muchomůrky jsou krásné. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, muchomůrky mi udělaly radost, myslela jsem, že už letos nevyrostou :-)

      Vymazat
  6. Bětuška je správná kontrolorka.;-) Líbí se mi muchomůrky a krásné jablíčko na novém stromku.
    U nás je dnes zataženo a chvilkami i prší.
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  7. Růži u nás je celý den tma a prší, čas tak akorát na spaní :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.