pátek 30. října 2020

Podzimní práce pokračují

 Tak jako všichni, kdo mají zahradu, 

 využíváme každého hezkého dne k podzimnímu úklidu 🍁

Samozřejmě že za kontroly Bětky,
toho bílého fleku jste si určitě všimli😉
Rýč do ruky a jdeme na to.
Vytáhnout celer a petržel a pak porýt.
 Tady toho mám málo na rytí, jsou tu většinou květiny.
Hlína je tu dobrá dobře se ryje i když letos je hodně mokro.
A je hotovo.
Vzadu na zahradě na druhé pidi zahrádce, 
tam je horší rytí a proto tam nastoupil Pepan😊
Ale když chodil ještě do práce, ryla jsem i tam sama.
Po práci malé osvěžení.
Ještě pořád dozrávají maliny,
 obzvláště ty žluté jsou na chuť nejmalinovatější😀
Pěkný páteční den všem mým návštěvám
a velký dík za vaši návštěvu🌺
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

16 komentářů:

  1. Přípravu na zimu neošidíš.Bětuška to jistí ☺
    Přeji celé rodině krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Já už poryto taky mám, jen bych ještě potřebovala tak jedno odpoledne na dodělky mezi kytkama a budu pomalu končit. Včera u nás v poledne tak hrozně lilo a nakonec i bouřilo, ale pak se ukázalo ještě sluníčko a bylo to milý i když bylo chladno. Dneska zase přeprchá a je mlhavo a chladno. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Žluté maliny jsme mívaliu na chalupě, to jediné tam vždycky vydrželo a odolalo nájezdům místních v době, kdy tam nikdo nebyl. Buď se báli té barvy nebo si mysleli že ještě nejsou zralý. Já bych potřebovala aspoň tejden hezkýho počasí nebo aspoň aby nepršelo, už zas tu mám hromadu práce. Vyhrabat listí ze záhonu, shrabat listí z magnólie, vzít sekačku a "hrabat listí" pod jabloněma sekačkou, (u té magnólie to bohužel nejde, ta má půlmetrové a hrozně tvrdé listy a sekačka se okamžitě zahlcuje)posekat ještě naposled před zimou, rozhrabat konečně hromady krtinců v záhoně.... ještě že další nové záhony už mám a dělám s použitím mulčovací fólie a přijdou zasypat kůrou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, magnolie má listy jak kožené. Potřebuju vyplet a furt prší nejde to i když na chvíli přestané, bych se z bahna nedostala. Takový podzim nepamatuju, tak ho nemám ráda a ještě to počasí ...

      Vymazat
  4. Ty se máš. Při práci se můžeš osvěžit dobrými malinami :-).
    Je vidět, že ještě něco malinko a už si můžeš dát doma nohy na stůl.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Maliny jsou krásné. Mňam, dala bych si. ☺
    Také jsem dodělala zahrádku, jen ještě pak dát chvojí.
    Přeji hezké dny! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, taky si musím nařezat chvojí, ale to až začne mrznout.

      Vymazat
  6. Práce na zahradě finišují, je potřeba využít počasí. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárinko, jenže to počasí nám v poslední době nějak nepřeje.

      Vymazat
  7. Zahradu už máte připravenou na zimu. Maliny mám moc ráda, zobla bych si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, když jsem byla malá, měli jsme na zahradě dvě dlouhé řady krásných velikých malin, už mi to lezlo krkem, furt malinový kompot. Co bych za něj dnes dala :-)

      Vymazat
  8. Paráda. Naše práce stojí. Nemám ani ostříhané maliny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš za takového počasí se stejně nedá nic dělat ...

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.