úterý 18. května 2021

Okénko do kuchyně 319.

Dnes bude česnečka s vajíčkem a kuličkami ... 

Vepřová kotleta na giros s bramborem a ledovým salátem.
Víkendové kynuté koláčky 
s tvarohovou náplní a ostružinovou marmeládou.
Pěkné, klidné úterý
a všem děkuju, že nakoukli do mého kuchyňského okénka.
🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲🍲

8 komentářů:

  1. Já dnes budu vařit něco lehčího.Včera měla dcera dovču,tak jsem ji pozvala na oběd.Chtěla jsem se po delší době předvést ☺
    Přeji krásné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji pochutnala jsem si. Přeji hezký den, i když je tento týden celý na nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno bych snědla a pochutnala bych si. Koláče jsem dělala asi před týdnem s jabkovýma povidlama. Dneska mám pečené kuřecí nohy, brambor a okurkový salát a kuřecí polévku z krků s kápáním a zeleninou. U nás před chvílí popršelo a je stále chladno a zataženo. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Místo kotlety budeme mít dnes plátek krkovičky s bramborem a hlávkovým salátem. Polévka zeleninová s rýží.
    Časné ráno bylo u nás krásně slunečné i nebe do modra, ale nějak se to začíná zatahovat. Takže jak bude přes den- toť otázka.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. No tak u nás velké mraky a zima. Bude franfurtská polévka, no a odnožím králika (to půjde do mrazáku) a hřebet na falešnou svíčkovou...pro dva starce na tři dny, budu muset střídat aspoň přílohu.Přeji poklidné dny - Míla

    OdpovědětVymazat
  6. Já dnes nevařila (jsem doma sama) a tak jsem se alespoň u Tebe najedla očima.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, já už tu nemůžu ani chodit nebo ti brzo budu škrábat za dveřma...jako jeskyňky ať mě pustíš dál na ty tvoje dobroty:-) P.S: stále čekám až půjdeš okolo nás na kávičku...budeme se muset domluvit.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, zdravím. Pěkné menu...My měli dnes řízek s bramborem a včera žemlovku. Kožuškov zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.