úterý 28. září 2021

Okénko do kuchyně 338.

Polívku si dnes uděláme rajskou.
Pečená žebra, hlávkové zelí a knedlík jsme neměli od zimy.
Pošákli si všichni.
O víkendu jsme byli bez návštěv, tak jsem udělala pár makových koláčků.
A co k večeři?
Bylo hezky, tak jsme si udělali poslední letošní makrelu na grilu.
Ryba žije ve vodě, tak se musí zapít.
Pivko bodlo.
Zbyly jenom kosti.
Hezké a pohodové úterý.
Všem děkuju, že přišli mrknout do naší kuchyně.
🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛

9 komentářů:

  1. Makrelu bych si taky dala.Koláče jsem taky pekla každý den.Jezdili jsme mladým krmit kočičku. Měli jsme za úkol trhat borůvky.Tak jsme si užili.
    Když jsme přijeli první den,tak se Micka chtěla mazlit.Druhý den byla naštavaná a poškrábala mně.Třetí den se dělala,že nás nevidí.Včera mladí přijeli chvilku po nás.Úplně je ingnorovala.Co si to dovolili-odjet!
    Tady je velká mlha,že by se dala krájet.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, všechno tvé vaření a jeho výsledky bych si s chutí dala, i můj hospodář. Hlavně kdyby to někdo udělal za mne. Určitě chutnalo všem. Jsou to samé mňamky a posezení u grilu se hodí vždycky. Užívejte si léta při dobrém pojezení ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libby,taky bych si dala vse kdyby me to nekdo donesl pod nos,ha. Gril.makrelu jsem nikdy nejedla,jen uzenou a tu uz taky davno ne,memu zazivani se to moc nelibi.
    Preji krasny svatecni den,tady mlha neni,ale hodne oblacno. Ahojjjjjj !

    OdpovědětVymazat
  4. Jedna dobrota za druhou ! Vůbec bych se nedala pobízet.
    Hezký sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, makrelu na grilu jsem ještě neochutnala. Někdy budeme muset vyzkoušet, vypadá dobře. Tato Tvá okénka do kuchyně miluji, tolik inspirace v jednom příspěvku je super. Hned bych vše ochutnávala.
    Měj hezký sváteční večer. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, makrelu bych si dala:-) my dělali asi poslední vaječinu v kotlíku.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, Pepa musí být šťastnej jako blecha, že Tě má... Tohle by nikde nesehnal, nikde ! A zahradu plnou kytek a kožušků k tomu, ten Tě musí nosit na rukou. Vyřiď mu to. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, mňam. Jdu si dát snídani. 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za vaše komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.