pondělí 27. září 2021

Vtipy na poslední zářijové pondělí

Psal mi manžel na Fb,
 ať nesedím u počítače a raději něco uvařím.
Tak jsem ho zablokovala.
💦
"Představ si, že manžel zakopl na schodech tak nešikovně, 
že si vymknul kotník ... a zrovna když jsem s ním mluvila."
"Chudák. A cos mu říkala?"
"Baf!"
💦
"Drahá, dnešní večer můžeme strávit jako holubičky."
"A to je jak?"
"Ty zatleskáš a já odletím do hospody."
💦
Policejní hlášení:
"Dnes ve 13h vykradla nahá žena banku. 
Dosud si ani jeden svědek nevybavil obličej."

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

6 komentářů:

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.