středa 25. května 2022

Hóóódně ...

... Orlíčkově.
Před pár lety jsem si koupila semínka Orlíčků.
Je to kytka která se množí sama a mám ji všude.
Každý podzim spoustu semenáčků vytrhám, 
protože jinak bych na zahrádce neměla nic jiného.
Za ty roky se mi už pěkně pobaranily, jak se u nás říká. 
Z plných se staly prázdné, ale taky hezké.
Tento Orlíček se taky změnil a moc se mi líbí.
Podíváme se do světa mých Orlíčků, ...
... tak jdeme na to.
Děkuju, že jste se se mnou prošli kolem Orlíčků.
Mějte klidný a pohodový den.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

22 komentářů:

  1. Takové pohlazení po duši.Orlíčky jsou tak nádherné.Nikdy jsem neviděla tolik různých druhů.Blahopřeji...
    Přeji krásný a úspěšný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je jich ještě víc druhů, některé už nemám. Kochám se jimi denně🥰

      Vymazat
  2. To je nějakých druhů. Krásné jsou. Já mám zatím jeden trs (poslala mi sazenice na podzim Vendy-Svět podle Dandíka). Ještě nekvete, tak ani nevím, jakou bude mít barvu.
    Měj klidný den ! U nás dnes mokro, deštivo.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mrzí mě, že už nemám žlutý a žlutočervený, ale seženu si je znovu🥰

      Vymazat
  3. Ty dvoubarevné jsou parádní. Já už radši stříhám hned po odkvětu, protože stačí fákt jeden zapomenutej květ a množí se jak blázen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, asi je taky po odkvětu ostříhám i s čemeřicemi jsem to udělala, mám tady plantáž🥰

      Vymazat
  4. Libuško, nádherná podívaná. Tolik barev a druhů , paráda . Já mám taky dost orlíčků ,ale ty tvoje jsou fakt supr. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jani, je na ně fakt hezký pohled, obdivuju je pořád🥰

      Vymazat
  5. To je krása. já zatím semenáčky netrhám, mám orlíčky krátce, ale už jsem si všimla, že se ukázaly i na jiném místě. Vzpomínám, jak mi Vendy kdysi říkala, že lesní jahody jsou prevít, že zaplaví všechno, když jsem si je hýčkala na své skalce. A už asi 3 roky přímo zuřivě rvu jahody s s oplégrama, protože vlezou všude. :) Kéž bych se dočkala, že budu vytrhávat orlíčky. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, neboj se dočkáš se a bude to jako s těmi čemeřicemi u mě, však si to viděla🥰

      Vymazat
  6. Je to krása jak jednoduché tak plné ! Dopoledne nám pěkně napršelo a ted svítí sluníčko ! Měj krásnou středu Libby,ahoj !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, nám taky popršelo, dnes bylo zataženo celý den🥰

      Vymazat
  7. Libby, to je nádhera. Jenom si tady áchám 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky achám, několikrát denně, jak obcházím zahrádku🥰

      Vymazat
  8. Libuško to je nádhera a těch barevných variací orlíčků. Já mám jen fialové....Přeji Ti krásné dny a ať ti dál dělají radost.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné farebné orlíčky, ja mám iba tmavofialové, aj to iba vďaka vtákom :-)
    Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, ptáci mi taky donesli na zahradu pár kytek. Pak se člověk diví, kde se tam vzaly🥰

      Vymazat
  10. Ahoj Libuško,taky mám Orličky,ale jen fialový a taky je musím krotit jinak by byly všude.Mas krásnou zahradu.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  11. Libuško, máš nádherné orlíčky, kochám se. Taková paletu květů a barev se hned tak nevidí. Moc se mi líbí ten růžový, co vypadá jako sakura. Chci se zeptat, jestli z něj budeš mít někdy semínka a zda bych si je mohla koupit. ( Je to ten na sedmé fotce od shora, vlevo.)
    Orlíčky nemám žádné, ale mám nový záhon na kytičky, tak to jednou určitě napravím.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, napiš mi, prosím, do vzkazu tvoji e-mailovou adresu. Díky🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.