pátek 30. srpna 2024

🌸Na pátek

Využívám krásného a horkého počasí, peru co se dá.
Deky polštáře i chrániče matrací jsou krásně voňavé, usušené na sluníčku.
Bětka tak jako loni, nosí večer se řvaním Lišaje svlačcové.
Našla jsem ho až ráno na zácloně, dala jsem ho na venkovní parapet,
třepal křídly a za chvíli zmiznul.
Kany letos bídně kvetou, ale jsem ráda, 
že vykvetla i ta červená.
Oranžový Durman měl zatím jenom pět květů,
ale teď se rozjel.
Mini růžičku mi v zahrádce pořád něco okusovalo,
zbyly z ní jenom klacky.
Nasadila jsem ji zpět do květináče a to, se jí líbí víc.
Slunečnice vyrostla až do nebe.
Černooké Zuzaně se na novém místě líbí,
šplhá a šplhá už je i na smrku.
Kvamoklik
Doma mi dělají radost Gloxínie.
Rajčata zrají závratnou rychlostí.
Většinou ještě na podzim obírám zelená a nechávám je doma dozrát.
Letos na konci srpna jsou zralá i ta úplně nahoře
Na některá ze země nedostanu, tak jsou vysoko
a to byly dvakrát zkrácené.
Príma páteční den.
Všem návštěvám děkuju, že jste se u mě zastavili.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

4 komentáře:

  1. Taky využívám horkého počasí a vyprala jsem všechny pokrývky a polštáře.Některé květiny asi horkem trpí,ale rajčatům se letos hodně daří.Libuško,hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,ano - prádlo teď venku schne dřív, než se člověk otočí. Kany mi letos kvetou docela dost, ale květ dostává tím vedrem zabrat.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, zdravím do Kožuškova. Dávej při trhání rajčat ze žebříčku pozor, země je tvrdá. Ale je fajn, že necháváš letos dozrávat rajčata na rostlině, prý mají lepší chuť. Podtržená taky dozrají, ale prý nemají tak dobrou chuť. Teď to neposoudím, protože nemám "latifundii". Máš krásné i květiny :-))

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.